Γιατί να στείλετε μια Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών μέσω Email;

2013-10-15

Περισσότεροι άνθρωποι σήμερα εκνευρίζονται και τσατίζονται εύκολα, αν οι πελάτες σας σάς θεωρούν ως κάποιον που τους ενοχλεί όταν εργάζονται, γι 'αυτό συνιστούμε να στείλετε την έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Υπάρχουν πολλά οφέλη για τις έρευνες ικανοποίησης πελατών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να μειώσετε εύκολα το εσωτερικό κόστος και να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας δεν αισθάνονται "διαταραγμένοι". Με αυτόν τον τρόπο έχετε υψηλότερο ρυθμό απόκρισης απ 'ό, τι αν είχατε στείλει μέσω παραδοσιακών μέσων όπως είναι το ταχυδρομείο.

Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά.

Ας δώσουμε δύο παραδείγματα, το πρώτο είναι αν στείλετε την έρευνα πελατών σας μέσω του παραδοσιακού ταχυδρομείου και το άλλο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θα ελέγξουμε το χρονοδιάγραμμα και την τιμή, πόσο καιρό θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ερωτήσεις, να στείλετε ερωτηματολόγια, να στείλετε υπενθυμίσεις και, αν μη τι άλλο, να αναλύσετε τα αποτελέσματα της έρευνας. Ξεκινάμε συγκρίνοντας την πραγματική δημιουργία των ερωτημάτων της έρευνας, την οποία ονομάζουμε σχεδιασμό ερωτηματολογίου.

Διευκρινήσεις για τους υπολογισμούς και τα βήματα.

κάποιες διευκρινίσεις. Έχουμε δημιουργήσει τους υπολογισμούς για την "έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω ταχυδρομείου" κατά τη διάρκεια κάθε βήματος ως ξεχωριστό μέρος και πραγματικά "διαπραγματευτήκαμε" τις χαμηλότερες τιμές για το ταχυδρομείο για να πάρει ένα "πλεονέκτημα" που πραγματικά δεν υπάρχει πραγματικά στην πραγματική ζωή, αλλά θέλουμε μια δίκαιη σύγκριση . Δεν έχουμε διευκρινίσει τις περιβαλλοντικές πτυχές αυτής της σύγκρισης. Οι υπολογισμοί υπάρχουν για την έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω ταχυδρομείου με τιμή 1 x 2, αυτή είναι η τιμή φακέλου + ταχυδρομική x 2, αφού θα στείλουμε ένα φάκελο επιστροφής στον πελάτη. Και οι δύο επιλογές σε κάθε στάδιο έχουν την ένδειξη "έντονη" και χωρίζονται με μια γραμμή.

Σύγκριση

1. Σχεδιασμός Ερωτηματολογίου.

Εδώ ξεκινάμε με το σχεδιασμό της Έρευνας Ικανοποίησης Πελατών, ποιος θα πρέπει να λάβει το ερωτηματολόγιο; Σας συνιστούμε να έχετε λιγότερους από 500 πελάτες στους οποίους θα στείλετε την Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών σε όλους ανεξάρτητα από το αν ήταν ενεργοί το τελευταίο έτος ή όχι. Ωστόσο, δεν συνιστάται να στείλετε την έρευνα ικανοποίησης πελατών σας σε έναν πελάτη που αγόρασε ένα αντικείμενο 3 χρόνια πριν, η ανατροφοδότηση του μπορεί να δώσει μια πολύ αναξιόπιστη βάση για το αποτέλεσμα. Αυτός ο προγραμματισμός πρέπει να γίνει τόσο για την αλληλογραφία όσο και για τα email, αλλά υποθέσαμε ότι στην "Έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω Ταχυδρομείου" δημιουργείτε οι ίδιοι τις ερωτήσεις και στην "Έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω Email" που εμείς στην Examinare τις δημιουργούμε για εσάς μέσω την αγορά ενός έργου.

Μόλις σχεδιάσετε ποιος θα πάρει την Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών, είναι η κατάλληλη στιγμή να δείτε τι ερωτήσεις θα πρέπει να στείλετε σε αυτούς. Μπορείτε είτε να δημιουργήσετε οι ίδιοι τις ερωτήσεις είτε να λάβετε βοήθεια από έναν σύμβουλο που το δημιουργεί για εσάς. Έχουμε επιλέξει να συμπεριλάβουμε σε αυτούς τους υπολογισμούς ότι το κάνετε μόνοι σας όταν στέλνετε μέσω του ταχυδρομείου, αλλά ότι παίρνετε τη βοήθεια του Examinare αν θα στείλετε ένα email.

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών μέσω Ταχυδρομείου: 1 140 € (20 ώρες / 57 € ανά ώρα.)

Έχουμε επιλέξει να εργαστούμε με 57 € / ώρα, επειδή πρόκειται για τις πιο συχνά χρεωμένες ώρες συμβουλευτικής σε ένα γενικό τομέα στη Σουηδία. 20 ώρες επειδή πρέπει να υπολογίσετε ότι θα ενοχληθείτε από άλλες δουλειές και θα πρέπει να αρχίσετε πάλι, η καθημερινή σας εργασία δεν σταματάει μόνο και μόνο επειδή εργάζεστε σε μια έρευνα ικανοποίησης πελατών.


Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών μέσω email: 1 015 € (Κόστος που πληρώνεται μια φορά)

Όλοι οι πελάτες της Examinare είναι σε θέση να πάρουν μια έρευνα πελάτη που δημιουργήθηκε σε εξαιρετικές τιμές. Είναι ιδιαίτερα καλή τιμή εάν έχετε ήδη ή υπογράψετε ένα λογαριασμό με "Απεριόριστη Έκδοση". Δημιουργούμε ερωτήσεις της Έρευνας Ικανοποίησης Πελατών και την εισάγουμε απευθείας στον λογαριασμό σας, ώστε να είναι έτοιμη για τη διανομή σας.  

2. Η πρώτη αποστολή.

Έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω ταχυδρομείου: Όταν στέλνετε την έρευνα μέσω ταχυδρομείου, επιλέξαμε να συνεργαστούμε με ένα "κόστος εκτύπωσης" και να συμπεριλάβουμε την ωριαία αμοιβή σας + Φάκελος "Υπηρεσία εκτύπωσης" + κόστος + επιστροφής φακέλου.

500 αποδέκτες = 5 ώρες (5 ώρες x 57 € / ώρα = 285 €) + 500 αποστολές, προσιτές 1€ x 2 (500 x 1€ x 2 = 500 €)

Συνολικά 785 €


Έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω email: Εδώ έχουμε επιλέξει να υπολογίσουμε μόνο το χρόνο σας. Ο χρόνος που απαιτείται για την εισαγωγή ενός αρχείου του Excel με δεδομένα πελατών και η σύνταξη του κειμένου email σας είναι μία ώρα. Ο χρόνος σας για να στείλετε το ερωτηματολόγιο:

1 ώρα x 57 € = 57 € (μόνο ο δικός σας χρόνος).

3. Η υπενθύμιση.

Έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω ταχυδρομείου: Έχετε τώρα δύο επιλογές, είτε να καλέστε εκείνους που δεν απάντησαν ή δεν επέστρεψαν με τα σχόλιά τους. Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σήμερα δυστυχώς δεν δουλεύουν με υπενθυμίσεις μέσω ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου, επειδή κοστίζουν πάρα πολύ (ή ότι δεν μπορούν να ενοχλούνται). Σε αυτό το παράδειγμα, υπενθυμίζουμε 200 πελάτες μέσω της αλληλογραφίας.

Κόστος: 200 παραλήπτες = 2 ώρες (2 ώρες x 57 € / ώρα = 114 €) + 200 προσιτά γράμματα 1€ x 2 (200 x 1€ x 2 = 400 €)

Σύνολο 514 €


Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών μέσω E-mail: Η υπενθύμιση με το Examinare είναι πολύ απλή, το σύστημα στέλνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε όσους δεν έχουν απαντήσει και χρειάζεται μόνο να προσθέσετε το κείμενο υπενθύμισης και το σύστημα θα το στέλνει αυτόματα μετά την έγκρισή σας. Ο χρόνος σας για να στείλετε την υπενθύμιση:

30 λεπτά x 57 € = 28,5 € (μόνο η δική σας ώρα).

4. Ανάλυση.

Τώρα αρχίζει το ενδιαφέρον σε αυτό το παράδειγμα, και τώρα θα καταλάβετε το πραγματικό πλεονέκτημα του εργαλείου έρευνας Examinare. Σε αυτό το παράδειγμα θα υπολογίσουμε για σας να κάνετε μια απλή ανάλυση, θέλετε να μάθετε τι σκέφτονται οι πελάτες σας για τα προϊόντα σας. Πόσο ικανοποιημένοι είναι για την αγορά τους; Σε αυτό το παράδειγμα έρευνας, δημιουργήσαμε μια ερώτηση όπου κάθε βαθμός πελάτη από 1 έως 5, όπου το 5 είναι "πολύ καλό".

Έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω ταχυδρομείου: Επειδή έχετε στείλει μέσω ταχυδρομείου, θα λάβετε επίσης τα σχόλια πίσω με την ίδια μορφή. Ας υποθέσουμε ότι λάβατε ένα ποσοστό ανταπόκρισης 30% το οποίο είναι πολύ υψηλό και τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα πραγματικότητα όταν στέλνετε ταχυδρομικά. Ας πούμε επίσης ότι πρέπει να κόψετε κάθε φάκελο, να τον ανοίξετε και να εισαγάγετε έναν αριθμό σε ένα έγγραφο του Excel με τον αριθμό που είναι γραμμένο στο χαρτί. Κανονικά, θα χρησιμοποιούσατε μια σαρωμένη έρευνα, αλλά αναμένουμε έναν όγκο 150 (500 x 30%) και αυτό θα είναι πολύ δαπανηρό και όχι μια δίκαιη σύγκριση δεδομένου ότι είναι τόσο μικρός όγκος.

Κόστος: 150 φάκελοι x 1 λεπτό ανά άνοιγμα σε κάθε φάκελο και γράφοντας έναν αριθμό στο υπολογιστικό φύλλο Excel = 142.50 € (2.5 ώρες x 57 € / ώρα).


Έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω email: Τα αποτελέσματα είναι ήδη στο Examinare και επειδή τα πάντα απαντώνται, πρέπει μόνο να δούμε την οθόνη για τα αποτελέσματα. Εδώ έχουμε υποθέσει 15 λεπτά, κυρίως επειδή μπορεί να θέλετε να πιείτε ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι ενώ παρακολουθείτε και διαρκεί περίπου 15 λεπτά για να προετοιμαστείτε. Πρέπει πάντα να κάνουμε ένα μικρό αστείο, σωστά;

Κόστος: 15 λεπτά (12 λεπτά από τα οποία είναι το διάλειμμα σας για καφέ) x 57 € / ώρα = 14.25 €.


Σύνοψη, γιατί η Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών είναι ο καλύτερος τρόπος (και ο φθηνότερος);

Αφήσαμε τους αριθμούς να μιλήσουν από μόνοι τους, έχουμε σε αυτή τη σύγκριση υπολογίσει όλα τα τέλη κατά τη διάρκεια της διανομής μέσω ταχυδρομείου πολύ χαμηλά για να τα καταστήσουμε δίκαια και έχουμε επίσης θέσει το 30% των ανατροφοδοτήσεων που είναι μια πολύ υψηλή σύγκριση, στο ότι οι πελάτες σας πρέπει να συμπληρώσουν και να το στείλετε ξανά ταχυδρομικώς.

  Μέσω Ταχυδρομείου Μέρος του Συνόλου που είναι ο Χρόνος σας Μέσω email (Examinare) Μέρος του συνόλου που είναι ο χρόνος σας
Προγραμματισμός, Σχεδίαση 1140€ 1140€ 1015€ 0 €
Διαμοιρασμός 785€ 285€ 57€ 57€
Υπενθύμιση 514€ 114€ 28.5€ 28.5€
Ανάλυση 142.50€ 142.50€ 14.25€ 14.25€
Άδεια (ανά έτος) 0 0 384€ 0
Σύνολο 2581.50€ 1681.50€ 1498.75€ 99.75€

  Αυτό το παράδειγμα είναι μια πολύ μικρή Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών και πραγματικά προσπαθήσαμε να μειώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο το εξωτερικό κόστος για τα "ταχυδρομικά", αλλά στην πραγματικότητα το κόστος είναι συχνά διπλάσιο από αυτό που έχουμε υπολογίσει ανάλογα με τον όγκο. Καλώς ήρθατε στην επικοινωνία μαζί μας για την «Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών μέσω Email» σήμερα!

customer-satisfaction-survey-email

Προσφορά τιμής

Προσφορά τιμής

Μάθετε πώς το Examinare μπορεί να σας βοηθήσει! Ένας από τους ειδικούς της Examinare θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα για να συζητήσει τις ανάγκες σας και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από το Examinare Solutions.

Συμπληρώστε τη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα.

Εταιρία *

Όνομα *

Τηλέφωνο (Για παράδειγμα: +46700000000) *

E-mail *

Περιγράψτε την υπηρεσία που θα θέλατε να σας παρέχουμε. <small>(Αφού έχει παραληφθεί το email μπορείτε να ανεβάσετε αρχεία στο ticket email που έχει δημιουργηθεί.)</small>

Εκτιμώμενος Προϋπολογισμός <small> (Κατά προσέγγιση αριθμός με νόμισμα)</small> *

Anti-Spam Ερώτηση

9+1= *

Newsletters from Examinare