Ποια εργαλεία έρευνας αγοράς είναι τα πιο αποτελεσματικά;

2014-04-04

Η έρευνα αγοράς αποτελεί ζωτικό μέρος της στρατηγικής της εταιρείας βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Κάθε μέρα η δημοτικότητά τους αυξάνεται, διότι επιτρέπουν τον προσδιορισμό της κατάστασης και των τάσεων συγκεκριμένης αγοράς, της ζήτησης για ομάδα προϊόντων ή συγκεκριμένου προϊόντος, δίνουν τη δυνατότητα δημιουργίας νέων ή προσαρμογής του υπάρχοντος σχεδίου ανάπτυξης της προώθησης προϊόντων ή προϊόντων. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία έρευνας αγοράς, τα οποία είναι σχετικά ή πιο αποτελεσματικά σε ορισμένες περιπτώσεις. Υπάρχουν προσωπικές, οδικές και τηλεφωνικές συνεντεύξεις ή έρευνες, δοκιμές σε αίθουσες, πειράματα, μελέτες ομάδων κ.λπ. Ωστόσο, παρά την ποικιλομορφία τους, η πιο οικουμενική είναι η διαδικτυακή έρευνα αγοράς.

Η εφεύρεση του Διαδικτύου άνοιξε νέες ευκαιρίες για επιχειρηματική ανάπτυξη. Στη σημερινή πραγματικότητα, η έρευνα στο διαδίκτυο είναι το πιο προσιτό, εύχρηστο και ευέλικτο εργαλείο για τη μελέτη των απόψεων των καταναλωτών, της αγοράς, της ικανοποίησης των εργαζομένων κλπ. Σε αυτό το άρθρο θα περιγράψουμε τον τρόπο διεξαγωγής έρευνας αγοράς με τη μέγιστη αποτελεσματικότητα, χρησιμοποιούνται και ποια αποτελέσματα θα βοηθήσει η έρευνα στο διαδίκτυο γενικά.

Μια από τις απλούστερες μεθόδους προσδιορισμού της προσφοράς και ζήτησης για ορισμένα προϊόντα είναι η μελέτη των μηχανών αναζήτησης για τις λέξεις-κλειδιά που αντιπροσωπεύουν ή περιγράφουν τα προϊόντα σας. Έτσι, θα καθορίσετε αν το προϊόν είναι δημοφιλές στο Διαδίκτυο. Μπορείτε επίσης να μάθετε πόσο ευρέως και με ποιο τρόπο παρουσιάζονται οι ανταγωνιστές. Ένα άλλο πλεονέκτημα, το οποίο τα εργαλεία έρευνας αγοράς παρέχουν οι λέξεις-κλειδιά, είναι η ταυτοποίηση των θέσεων που μπορούν να λάβουν τα προϊόντα σας. Ίσως να μην μαντέψετε ούτε καν για την ύπαρξη μερικών από αυτά.

Το επόμενο βήμα είναι η μελέτη των προτάσεων και των πολιτικών των ανταγωνιστών. Πρέπει να ξέρετε πώς τα προϊόντα σας μπορούν να διαφέρουν ευνοϊκά, ποια είναι τα πλεονεκτήματα και οι αδυναμίες των εκστρατειών προώθησης προϊόντων. Τα εργαλεία έρευνας αγοράς, με βάση τη μελέτη των ανταγωνιστών, μπορούν να χρησιμοποιηθούν όχι μόνο για λίγες μέρες και εβδομάδες, αλλά για πολύ περισσότερο. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους απόκτησης εμπειρίας είναι η διόρθωση των δικών σας λαθών, αλλά και το να μαθαίνετε από τα λάθη των ανταγωνιστών είναι μια λιγότερο επώδυνη λύση τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τη φήμη της εταιρείας σας.

Εάν η εταιρεία σας λειτουργεί αυτήν τη στιγμή, οι πληροφορίες σχετικά με αυτήν μπορούν να εκπροσωπούνται από άλλους οργανισμούς ή άτομα. Μπορεί να είναι αναφορές σε ιστοσελίδες, blogs ή κοινωνικά δίκτυα. Οι μη ικανοποιημένοι πελάτες ενδέχεται να μοιράζονται τις αρνητικές απόψεις τους για το προϊόν σας με τους φίλους και τους γνωστούς. Οι ανταγωνιστές μπορούν επίσης να αφήνουν παρόμοιες παρατηρήσεις εξ ονόματος άλλων ανθρώπων, αλλά συμβαίνει πολύ σπάνια, αν δεν είστε συμμετέχων στην αγορά της κλίμακας "ηπειρωτική". Ως εκ τούτου, για να αποκτήσετε τον μέγιστο έλεγχο των κριτικών των ατόμων, να τους διορθώσετε εγκαίρως και να μην χάσετε τους υπάρχοντες πελάτες, η πιο αποτελεσματική στρατηγική είναι να χρησιμοποιήσετε εργαλεία έρευνας αγοράς, όπως ηλεκτρονικές έρευνες, ερωτηματολόγια, δημοσκοπήσεις, και τα λοιπά.

Οι έρευνες στο διαδίκτυο είναι η πιο εύκολη στην εφαρμογή και η πιο προσιτή μέθοδος μελέτης των απόψεων των αγοραστών. Μόνο οι πελάτες σας γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας που παρέχετε εσείς. Εκτός αυτού, δεν χρειάζεται να μαντέψετε πώς να βελτιώσετε τη δική σας υπηρεσία, χάνοντας χρόνο, χρήμα και προσπάθειες για την καινοτομία που θα προκύψουν χωρίς να ζητηθεί από τους καταναλωτές.

Για να επωφεληθείτε περισσότερο από έρευνες και ερωτηματολόγια, είναι απαραίτητο να σχεδιάσετε σωστές ερωτήσεις, να χρησιμοποιήσετε μια αποτελεσματική τεχνική και μια σχετική προσέγγιση στους πελάτες. Επιπλέον, η πιο σημαντική είναι η διεξαγωγή της σωστής ανάλυσης των αποτελεσμάτων που θα προκύψουν, η οποία θα επιτρέψει να γίνουν τα σωστά συμπεράσματα και να αναπτυχθεί μια μελλοντική στρατηγική ανάπτυξης. Η διαδικτυακή έρευνα δεν είναι απλώς μια λίστα ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών, η οποία μπορεί να δημιουργηθεί και να εφαρμοστεί οπουδήποτε. Μόνο η χρήση εργαλείων επαγγελματικής έρευνας αγοράς και η βοήθεια εμπειρογνωμόνων θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε τα αποτελέσματα, τα οποία θα είναι απαραίτητα για την επιχείρησή σας στο μέλλον.

Η Examinare AB αναπτύσσει εργαλεία έρευνας αγοράς και διεξάγει διαδικτυακές έρευνες από το 2007. Οι ειδικοί της Examinare έχουν μεγάλη εμπειρία συνεργασίας με εταιρείες διαφόρων μεγεθών που παρέχουν κάθε είδους προϊόντα. Πίσω από τους ειδικούς βρίσκονται πάνω από 9 εκατομμύρια έρευνες και χιλιάδες ευχαριστημένοι πελάτες. Εάν θέλετε να πετύχετε και να κερδίσετε νέους ορίζοντες, επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την ερώτηση σχετικά με τις τιμές στη σελίδα Συμβουλών. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να γίνετε ο καλύτερος στην αγορά σας με τα καλύτερα διαθέσιμα εργαλεία έρευνας αγοράς!

Προσφορά τιμής

Προσφορά τιμής

Μάθετε πώς το Examinare μπορεί να σας βοηθήσει! Ένας από τους ειδικούς της Examinare θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα για να συζητήσει τις ανάγκες σας και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από το Examinare Solutions.

Συμπληρώστε τη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα.

Εταιρία *

Όνομα *

Τηλέφωνο (Για παράδειγμα: +46700000000) *

E-mail *

Περιγράψτε την υπηρεσία που θα θέλατε να σας παρέχουμε. <small>(Αφού έχει παραληφθεί το email μπορείτε να ανεβάσετε αρχεία στο ticket email που έχει δημιουργηθεί.)</small>

Εκτιμώμενος Προϋπολογισμός <small> (Κατά προσέγγιση αριθμός με νόμισμα)</small> *

Anti-Spam Ερώτηση

9+5= *

Newsletters from Examinare