Αξιολογήστε Εμπορικές Εκθέσεις με το Examinare.

2014-10-17

Αξιολογήστε τις εμπορικές εκθέσεις για να εξασφαλίσετε την επένδυσή σας για όλο το χρόνο και τα χρήματα που έχετε επενδύσει σε μια εμπορική έκθεση. Με την αξιολόγηση της έκθεσης με ένα ερωτηματολόγιο μπορείτε πραγματικά να χαρτογραφήσετε την επένδυσή σας για το πώς το κοινό έλαβε το μήνυμά σας. Με τη χρήση αυτών των δεδομένων μαζί με τα στοιχεία επαφής που δημιουργεί τότε μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει τον αγωγό πωλήσεων και τα περισσότερα οφέλη αποκαλύπτονται παρακάτω στις συμβουλές και τα κόλπα μας. Για να αξιολογήσετε τις εμπορικές εκθέσεις μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλές μεθόδους, θα επικεντρωθούμε σε 2 μεθόδους που πιστεύουμε ότι είναι οι δύο καλύτερες.

Αξιολογήστε τις Εμπορικές Εκθέσεις μέθοδος 1, Μέθοδος Βύθισης:

Συλλέγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας των ατόμων που επισκέπτονται την περιοχή σας στην Εμπορική Έκθεση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο Examinare για εύκολη εισαγωγή και να στείλετε ένα ερωτηματολόγιο σε κάθε άτομο που επισκέφθηκε το περίπτερο σας στο εμπορικό συνέδριο. Μπορούμε να σας υποσχεθούμε ότι θα εκπλαγείτε από το αποτέλεσμα!

Για τη χρήση αυτής της μεθόδου για την αξιολόγηση των εμπορικών εκθέσεων θα χρειαστείτε τις πληροφορίες email του κάθε επισκέπτη στο περίπτερο σας και επίσης πρέπει να ενημερώνονται ότι θα τους αποστείλετε την έρευνα. Κυρίως πρόκειται απλώς για ενημέρωση προκειμένου να το γνωρίζουν. Δεν θέλετε να περιμένετε πολύ καιρό μετά την Εμπορική Έκθεση για να στείλετε το ερωτηματολόγιο. Εάν περιμένετε περισσότερες από 2 εβδομάδες τότε μπορεί να έχει αρνητικό αποτέλεσμα και θα είναι καλύτερο να καλέσετε κάθε επισκέπτη μέσω τηλεφώνου. Η μέθοδος βύθισης συνήθως χρησιμοποιείται καλύτερα 2-5 ημέρες μετά τη συνάντηση.

- Μπορείτε να ενώσετε ερωτήσεις με ερωτήσεις ελέγχου.

- Θα έχετε μεγαλύτερο ποσοστό ανταπόκρισης εάν τους δώσετε κάτι σε αντάλλαγμα.

- Μην κάνετε πάνω από 10 ερωτήσεις.

- Μην μαντεύετε, αφήστε μας στην  Examinare να κάνουμε τις ερωτήσεις για εσάς.

Αξιολόγηση της Εμπορικής Έκθεσης μέθοδος 2: Άμεση μέθοδος:

Αυτή η μέθοδος για την αξιολόγηση των εμπορικών εκθέσεων επικεντρώνεται κυρίως στις εμπορικές εκθέσεις επιχειρήσεων προς καταναλωτές (B2C). Δημοσιεύοντας ένα ερωτηματολόγιο με την Examinare και συνδυάζοντας το με QR κώδικα για το κινητό σας, οι επισκέπτες μπορούν να σαρώσουν τον κώδικα και να απαντήσουν στις ερωτήσεις στο ερωτηματολόγιό σας.

Ο κύριος στόχος σε αυτό το ερωτηματολόγιο είναι να συμπληρώσετε τον αγωγό πωλήσεων σας και δευτερεύον στόχος είναι να αξιολογήσετε την επένδυσή σας στην Εμπορική Έκθεση. Αυτή η μέθοδος χρειάζεται επίσης ένα τίμημα για να δουλέψει, οι καταναλωτές κανονικά δεν απαντούν σε ερωτήσεις χωρίς να έχουν τιμή για να πολεμήσουν. Τα καλά νέα είναι ότι η τιμή θα κάνει τους καταναλωτές πιο ανεκτικούς στο ποσό των ερωτήσεων που ρωτάτε. Ένας κανόνας είναι επίσης πιο ακριβή τιμή = περισσότερες απαντήσεις.

- Μπορείτε να ενημερώσετε όλους τους καταναλωτές σχετικά με τις ειδικές προσφορές στις ερωτήσεις.

- Πρέπει να υπάρχουν τιμές για να απαντήσουν οι καταναλωτές.

- Το μέγιστο 20 ερωτήσεις εάν η τιμή είναι αρκετά μεγάλη.

- Οι εν δυνάμει πελάτες συνήθως απαντούν μέσα σε 10 λεπτά.

- Αποφύγετε να μαντέψετε, αφήστε το Examinare να δημιουργήσει το έργο για εσάς.

Όταν αξιολογείτε τις Εμπορικές Εκθέσεις, συνιστάται ιδιαίτερα να διαθέσετε το ερωτηματολόγιο σε διαφημίσεις ή μια πολύ οπτική τοποθέτηση για να γεμίσετε τον αγωγό πωλήσεων στο τέλος. Για να λάβετε πίσω την επένδυσή αξιολόγησης σας, θα πρέπει να διαθέτετε τουλάχιστον το 20% των προσώπων που έχουν στοχευμένες προοπτικές και περισσότερο από το 20% των προσδιορισμένων προοπτικών να φέρουν αξία πώλησης για να χρηματοδοτήσουν ολόκληρο το έργο αξιολόγησης.

Επικοινωνήστε μαζί μας για ένα σχέδιο σχετικά με τον τρόπο Αξιολόγησης των εμπορικών εκθέσεων.

Προσφορά τιμής

Προσφορά τιμής

Μάθετε πώς το Examinare μπορεί να σας βοηθήσει! Ένας από τους ειδικούς της Examinare θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα για να συζητήσει τις ανάγκες σας και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από το Examinare Solutions.

Συμπληρώστε τη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα.

Εταιρία *

Όνομα *

Τηλέφωνο (Για παράδειγμα: +46700000000) *

E-mail *

Περιγράψτε την υπηρεσία που θα θέλατε να σας παρέχουμε. <small>(Αφού έχει παραληφθεί το email μπορείτε να ανεβάσετε αρχεία στο ticket email που έχει δημιουργηθεί.)</small>

Εκτιμώμενος Προϋπολογισμός <small> (Κατά προσέγγιση αριθμός με νόμισμα)</small> *

Anti-Spam Ερώτηση

6+8= *

Newsletters from Examinare